Tommeliten

Tommeliten er en småbarnsavdeling for barn i alderen 0- 3 år. På Tommeliten er vi veldig opptatt av omsorg og trygghet. Vi vil at alle skal ha et varmt og trygt fang å sitte på. Vi vil også at barna opplever å bli sett, forstått, respektert og få den hjelp og støtte de har behov for. Vi liker å leke ute og inne. Vi går turer og vi liker å tegne, male og lime.

I samlingsstundene på Tommeliten blir konkreter (figurer) og bilder ofte brukt for å utvikle barnas språk.

På Tommeliten setter vi barna først.

Elvira

Elvira jobber som barnehagelærer og har jobbet i barnehagen siden 1996. Elvira liker å gå på tur, synge, danse og dramatisere.

Trine

Trine jobber som barnehagemedarbeider og har jobbet i barnehagen siden 2004. Trine liker å være ute, bake og lage mat.

Veronica

Veronica jobber som barnehagemedarbeider og har jobbet i barnehagen siden 2014. Veronica liker å bake, forming og musikk.