Tyrihans

Tyrihans er en søskengruppe for barn i alderen 2- 6 år. På Tyrihans setter vi samhold og vennskap høyt. Vi vil at alle skal bli sett og hørt. Lek ute og inne synes vi er gøy. Vi liker å gå på turer i nærmiljøet og lengre turer hvor vi kan utforske nye steder. Vi liker å lese, tegne, male og forme ting i ulike materialer. På Tyrihans setter vi barna først.

Anette

Anette jobber som barnehagelærer og har jobbet i barnehagen siden 1998!

Anette er glad i fysisk aktivitet og liker å finne på aktiviteter med barna i skog og mark.

Anita

Anita jobber som barnehagemedarbeider og har jobbet i barnehagen siden 1997!

Anita er kreativ og glad i formingsaktiviteter. Barna og Anita tryller frem de nydeligste kreasjonene.

Maria

Maria jobber som barne - og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i barnehagen siden 2002.

Mia liker å tegne, hun er også glad i å spille spill med barna.

Camilla

Camilla jobber som barnehagelærer på dispensasjon. Hun har jobbet i barnehagen siden 2004. Camilla er glad i å bake og lager gjerne mat sammen med barna.